[Powrót]
  1. Centrala sterująca ECM
  2. Przełącznik Gaz/ Benzyna
  3. Gniazdo Diagnostyczne
  4. Czujnik MAP
  5. Przekaźniki
  6. Dystrybutor / Rozdzielnik
  7. Reduktor / Parownik
  8. Elektrozawór gazowy
  9. Czujnik TPS
  10. Zawory wtryskowe
  11. Czujnik sygnału Lambda
  12. Czujnik obrotów
  13. Zbiornik LPG z zaworami

Niska emisja spalin to ważny argument, lecz czy oznacza to, że samochód traci moc i osiągi ? Nie, instalując system wtrysku gazu EGI, zostaje utrzymana maksymalna moc silnika przy danej prędkości obrotowej. Dodatkowo elastyczność i osiągi są takie same jak na benzynie, a co najważniejsze kosztuje to o wiele mniej.
System wtrysku gazu firmy NECAM/KOLTEC, nie jest jedynie ulepszeniem konwencjonalnych układów zasilania gazem, jest on czystą koniecznością spełniania restrykcyjnych norm emisji spalin. System wtrysku gazu EGI został specjalnie opracowany dla silników wyposażonych w nowoczesne wtryskowe układy zasilania benzyną, według surowych kryteriów wyznaczonych przez producentów samochodów. W przypadku zasilania gazem, ciekły LPG dostaje się ze zbiornika do dwustopniowego reduktora ciśnienia, gdzie zostaje odparowany. Z kolei dystrybutor dostarcza odpowiednią ilość paliwa do każdego cylindra, przez zawory membranowe umieszczone bezpośrednio przed zaworami ssącymi każdego z cylindrów. System wtrysku gazu jest sterowany przez mikroprocesor (ECM) kontrolujący działanie całego układu, który jest systemem samouczącym się i nie wymaga dodatkowej regulacji przy montażu. Gwarantuje to optymalną wydajność, doskonałe właściwości jezdne oraz niską emisję spalin.

Dzięki zasilaniu gazowemu można nie tylko znacznie obniżyć rachunki za paliwo ale i chronić środowisko. System wtrysku gazu gwarantuje maksymalne wykorzystanie możliwości silnika i jest właściwie wolny od zanieczyszczeń. Nowoczesna holenderska technologia umożliwia jazdę na zasilaniu gazowym z taką samą mocą i elastycznością jak na zasilaniu benzyną. Zaletami nowego systemu jaki oferuje NECAM, lider na rynku gazowych układów zasilania są:

ˇ wyeliminowanie ryzyka powrotów płomienia brak utraty mocy w porównaniu z benzyną
ˇ optymalne parametry jezdne wysoka niezawodność
ˇ EGI jest systemem samouczącym się nie wymaga dodatkowej regulacji diagnosty spełnia najsurowsze normy emisji spalin