- Centrala sterująca ECM
- Przełącznik Gaz/ Benzyna
- Gniazdo Diagnostyczne
- Czujnik MAP
- Przekaźniki
- Dystrybutor / Rozdzielnik
- Reduktor / Parownik
- Elektrozawór gazowy
- Czujnik TPS
- Zawory wtryskowe
- Czujnik sygnału Lambda
- Czujnik obrotów
- Zbiornik LPG z zaworami
Niska emisja spalin to ważny argument, lecz czy oznacza to, że samochód traci moc i osiągi ? Nie, instalując system wtrysku gazu EGI, zostaje utrzymana maksymalna moc silnika przy danej prędkości obrotowej. Dodatkowo elastyczność i osiągi są takie same jak na benzynie, a co najważniejsze kosztuje to o wiele mniej.
System wtrysku gazu firmy NECAM/KOLTEC, nie jest jedynie ulepszeniem konwencjonalnych układów zasilania gazem, jest on czystą koniecznością spełniania restrykcyjnych norm emisji spalin.
System wtrysku gazu EGI został specjalnie opracowany dla silników wyposażonych w nowoczesne wtryskowe układy zasilania benzyną, według surowych kryteriów wyznaczonych przez producentów samochodów. W przypadku zasilania gazem, ciekły LPG dostaje się ze zbiornika do dwustopniowego reduktora ciśnienia, gdzie zostaje odparowany. Z kolei dystrybutor dostarcza odpowiednią ilość paliwa do każdego cylindra, przez zawory membranowe umieszczone bezpośrednio przed zaworami ssącymi każdego z cylindrów. System wtrysku gazu jest sterowany przez mikroprocesor (ECM) kontrolujący działanie całego układu, który jest systemem samouczącym się i nie wymaga dodatkowej regulacji przy montażu. Gwarantuje to optymalną wydajność, doskonałe właściwości jezdne oraz niską emisję spalin.
Dzięki zasilaniu gazowemu można nie tylko znacznie obniżyć rachunki za paliwo ale i chronić środowisko. System wtrysku gazu gwarantuje maksymalne wykorzystanie możliwości silnika i jest właściwie wolny od zanieczyszczeń. Nowoczesna holenderska technologia umożliwia jazdę na zasilaniu gazowym z taką samą mocą i elastycznością jak na zasilaniu benzyną. Zaletami nowego systemu jaki oferuje NECAM, lider na rynku gazowych układów zasilania są:
ˇ wyeliminowanie ryzyka powrotów płomienia brak utraty mocy w porównaniu z benzyną
ˇ optymalne parametry jezdne wysoka niezawodność
ˇ EGI jest systemem samouczącym się nie wymaga dodatkowej regulacji diagnosty spełnia najsurowsze normy emisji spalin